הזמנות באתר
אפשרויות תשלום
ביטולים,החזרות וזיכויים
קופונים והטבות

הזמנות באתר

  • האם יש שינויים לאור נגיף הקורונה?

אנחנו ממשיכים לעבוד ולתת שירות כרגיל. מערך המשלוחים שלנו התאים את עצמו למצב ופועל לפי הנחיות משרד הבריאות.

  • איך לבצע הזמנה באתר?

יש לבחור את הפריטים בהם את מעוניינת ולהכניסם לסל הקניות. לאחר שהכנסת את כל הפריטים הרצויים לסל שלך תוכלי לעבור לקופה לסיום ההזמנה. 
בעמוד הקופה יש להזין את הפרטים, לבחור את שיטת המשלוח ולעבור לעמוד התשלום.
בזמן רכישה בטלפון סלולרי ישנה אפשרות של רכישה מהירה ומעבר מידי לקופה.

  • האם אני צריכה להירשם לאתר על מנת לבצע הזמנה?

את בהחלט יכולה להמשיך ולרכוש כאורחת אך שימי לב - משתמשות רשומות צוברות נקודות בכל רכישה, פרטי המשתמש שלך נשמרים וניתן לצפות בכל ההזמנות שלך באזור האישי.

  • איך אני יכולה לדעת שההזמנה שלי התקבלה?

לאחר שתזיני בשלב הקופה את פרטי כרטיס האשראי את צפויה להגיע לעמוד תודה בו תקבלי אישור הזמנה וכן את מספר ההזמנה.
אישור הזמנה וחשבונית יישלחו למייל שלך לאחר סיום הרכישה.
משתמשות רשומות יכולות לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלהן באזור האישי.

  • כיצד ניתן לראות את מצב ההזמנה?

כאשר ההזמנה מגיעה אל חברת המשלוחים שלנו את צפויה לקבל הודעת SMS עם לינק ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברת המשלוחים ומולם את יכולה להתעדכן על מיקום החבילה.
את כמובן גם מוזמנת ליצור אתנו קשר ואנחנו נעדכן אותך במצב ההזמנה.

  • האם ניתן לבצע שינויים בהזמנה אחרי שבוצעה?

את מוזמנת ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכל אחת מדרכי יצירת קשר ולעדכן אותנו בשינוי של כל אחד מפרטי יצירת הקשר. כמו כן, אם כבר קיבלת הודעת SMS משירות המשלוחים שלנו את יכולה ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלהם דרך הלינק הנשלח בהודעה ולבצע ישירות מולם שינוי כתובת לדוגמא.

  • האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח בתעודת SSL ומאפשר לך ליהנות מקנייה בטוחה ללא חששות.

  • באילו כרטיסי אשראי ניתן לשלם?

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, לאומי MAX, מאסטרקארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס.

  • מהן אפשרויות התשלום?

מעכשיו בעמוד הקופה קיימת אפשרות בחירה של שיטת התשלום:

1. תשלום מאובטח בכרטיס אשראי - תשלום רגיל עם אפשרות פריסה לתשלומים כאשר סכום מינימום לתשלום הוא 50 ₪.

2. תשלום באמצעות אפליקציית ביט.

  • מהן שיטות המשלוח האפשריות?

שליח עד הבית בהתאם לימי ההתחייבות:

הזמנות מתחת ל-298 ש"ח – עלות של 20 ש"ח 
הזמנות מעל 299 ש"ח – משלוח חינם 

הזמנות עד השעה 14:00 ביום עסקים יסופקו ללקוחה עד 5 ימי עסקים על ידי חברת המשלוחים לכתובת הרשומה בהזמנה בכל הערים הגדולות.

שעות פעילות שירות המשלוחים 08:00-20:00.

הזמנות שיתבצעו ביום חמישי החל משעה 14:00 ועד מוצ"ש ייחשבו כהזמנות שבוצעו ביום ראשון.

ביישובים קטנים, קיבוצים, מושבים ובישובים מרוחקים זמני האספקה הם 8-10 ימי עסקים

 

מסלול PREMIUM  - שליח ממתין:

על הלקוחה לבחור באפשרות של משלוח במסלול PREMIUM במעמד התשלום.
עלות מסלול זה הינה 29 ש"ח.
לאחר מסירת המשלוח הלקוחה מקבלת SMS מחברת המשלוחים.
במידה והלקוחה מעוניינת להחזיר את ההזמנה/חלק ממנה עליה להשיב את הספרה "2" למספר ממנו נשלח ה SMS עד 20 דקות מרגע קבלת ההזמנה.
את הפריטים יש להכניס לשקית הייעודית לכך אשר הגיעה עם ההזמנה ולסגור היטב.
שליח יגיע לאסוף את החבילה עוד באותו היום מהכתובת בה סופקה ההזמנה.
במידה וכתובת האיסוף מתשנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות.
זיכוי על פריטים חוזרים ייתקבל עד 3 ימי עסקים.

  • באיזה שעות מתבצעים המשלוחים?

המשלוחים מסופקים בימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00. אנחנו ממליצים לרשום את הכתובת בה את נמצאת מרבית היום או לחילופין מישהו יכול לקבל עבורך את החבילה בכתובת. פרטי כתובת מדויקים ומענה מהיר יעזור לנו לספק לך את החבילה בצורה המהירה ביותר.

  • האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור לך לבצע הרשמה לאתר ולסייע לך להשלים את הזמנתך.
את מוזמנת ליצור עמנו קשר בשעות הפעילות או להשאיר לנו הודעה.

ביטולים, החזרות וזיכויים

  • התחרטתי ואני רוצה לבטל את ההזמנה, מה עושים?

אין בעיה בכלל! את מוזמנת ליצור אתנו קשר בכל אחד מערוצי התקשורת הבאים:

  • ניתן לשלוח הודעת WhatsApp למספר 052-3244915

  • במייל info@galita-fashion.co.il 

  • דרך טופס יצירת קשר המופיע באתר
  • החזרה של מוצר:
    החזרות יתאפשרו תוך 21 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. יש לוודא שהפריט במצב תקין, כאשר התגית המקורית והאזיקון מחוברים אליו. החלפת המוצר או קבלת זיכוי תתאפשר בכל אחת מחנויות הרשת. 

קופונים והטבות

  • קיבלתי קוד קופון, מה עכשיו?

איזה כיף לך! כדי לממש את הקופון לאחר שהגעת לקופה עלייך להזין את הקופון וללחוץ על כפתור "בצע". לאחר מכן, ההנחה תתעדכן בהתאם לתנאים של קוד הקופון אותו הזנת.
שימי לב שאין הנחה על עלות משלוח.

  • האם אני יכולה להשתמש בזיכוי שקיבלתי בחנות?

בטח! אין שום בעיה. קודם כל חשוב שתיצרי חשבון לאתר שלנו, לאחר מכן שלחי לנו לכתובת המייל info@galita-fashion.co.il צילום של תעודת הזהות שלך וצילום ברור של הזיכוי כאשר מספר הזיכוי והסכום נראים בברור. אנחנו נמיר את סכום הזיכוי ליתרת זכות בחשבונך באתר. היתרה תמתין לך בעמוד הקופה ועל מנת לממש את הסכום עלייך ללחוץ על האפשרות של "מימוש כספי".
בשביל שיהיה לך נוח את לא מחויבת להשתמש בכל הסכום בקנייה אחת, אם תישאר יתרה היא תמתין לך עד לרכישה הבאה ללא הגבלת זמן.