חולצות נשים מעוצבות

חולצות נשים לקיץ

חולצת נשים היא פריט לבוש מבד ארוג או סריג, הנלבש על חלקו העליון של גוף האישה. אורך החולצה יכול להגיע מהצוואר עד המותניים או עד האגן. אורך השרוולים נע מכמעט בלי שרוול ועד לשרוול ארוך המגיע עד לאמת היד. במהלך השנים האחרונות החלו לייצר את חולצות הבטן, חולצה אשר קצרה יותר בתחתית ושחושפת חלק מן הבטן. בימי הקיץ החמים חולצות בעלות שרוול קצר או בלי שרוול כלל, יכולות להיות פריט לבוש קליל ונוח. כמו כן, חולצות לקיץ יהיו לרוב מיוצרות מבדים נושמים ומאווררים, דבר שיקנה לאישה תחושת נינוחות כשהחולצה על גופה. חולצות קצרות אשר שייכות לימי הקיץ, יכולות לשמש אותך גם בימים קרים יותר כבגד בסיס שעליו תעטי עוד פריטי לבוש מחממים, כמו ז'קט או מעיל.

סוגי חולצות נשים

ישנם מספר סוגים של חולצות לנשים, הנה כמה מהסוגים הנפוצים:
  • חולצות מכופתרות – חולצה מכופתרת גם היא בעלת מגוון רחב של דגמים וגזרות. לדוגמא, חולצה מכופתרת מחוייטת, תתאים לפגישות עסקים או לנשים העובדות בתפקידים בכירים וצריכות לשדר רצינות ואלגנטיות. לעומת זאת, חולצות מכופתרות צבעוניות בעלות גזרה רחבה יותר, יכולות להיות פריט לבוש אופנתי שיתאים למפגשים בלתי פורמליים או ליציאה עם חברות לבילוי. 
  • טוניקות – הטוניקות הינן חולצות רחבות בדרך כלל, אשר מגיעות עד מתחת למותן האישה. הטוניקות לרוב עשויות מבד נעים ונוח ללבישה ומתאימות לשגרת היום יום.
  • גופיות – גופיות מזמן אינן רק פריט לבוש המתאים להליכה לים או לבריכה. כיום ישנן גופיות מעוצבות לנשים העשויות מבדים איכותיים ויוצרות מראה רשמי ואלגנטי. ניתן למצוא גופיות בשילוב בדי תחרה בחלק העליון של הגופיה, דבר שמוסיף סטייל לגופיה. כמו כן, גופיה יכולה להוות כבגד בסיס מעולה שעליו תוסיף האישה פריטי לבוש שונים, כמו מעיל, ז'קט או בלייזר מחויט.
  • טי-שרט – החולצה הבסיסית והנפוצה ביותר. חולצת טי-שרט הינה פריט לבוש בייסיק שנותן מענה למגוון צרכים.


חולצות רחבות לנשים

כאשר נשים בעלות מבנה גוף בו האגן רחב יותר מהכתפיים ילבשו חולצה רחבה, הן יגרמו ליצירת מראה פרופורציונלי ומאוזן בין פלג הגוף העליון הצר לאגן הרחב. כמו כן, אם יש בעיות כמו רגישות למגע בעור או שאם יש נטייה להזעה מרובה חולצות רחבות לנשים יכולות להוות אחלה פתרון לבעיה.

במידה ואת אוהבת ללבוש חולצות רחבות אך אינך בטוחה בכך שהן אכן מחמיאות לך, לעיתים שילוב של חגורה, או שרשרת יכולים לגרום לחולצה לשבת עליך טוב ולהחמיא לך. ישנן חולצות רחבות בגזרות שונות לעיתים מעוצבות במותן, לעיתים עם צווארון בסגנון V כך שגם הן יכולות להתאים לנשים שעל פניו למבנה הגוף שלהן פחות מתאים סגנון של חולצה רחבה. חולצות רחבות נותנות מענה לנשים בעלות מבנה גוף מסוים ומסייעות להן להבליט את היופי הטבעי שבהן.

חולצות נשים מיוחדות

ישנן חולצות בעלות עיצוב מיוחד לנשים כגון:

  • פייטים - שילוב של פייטים נוצצים על החולצה
  • גימור בגב - חולצות עם גימור מיוחד בגב (כמו מחשוף)
  • קשירה – חולצות בעלות קשירה בגב או בחלק הקדמי של החולצה
  • כתף אחת – חולצות בעלות כתפיה אחת בלבד
  • כיווץ – חולצות עם כיווצים בבד

ועוד מגוון עיצובים שונים שמעניקים לחולצה מראה מיוחד.

גליתה

אצלנו בגליתה, תוכלי למצוא מגוון רחב של חולצות לאישה בעלות עיצובים וצבעים שונים. בין אם את מחפשת חולצות בייסיק, חולצות לאירועים רשמיים, או חולצות מעוצבות ומיוחדות, באתר שלנו תוכלי למצוא את החולצה המתאימה ביותר עבורך.