משלוחים והחזרות 

ברכישה מעל 299 ש"ח - משלוח חינם!
ברכישה עד 298 ש"ח - משלוח בעלות של 20 ש"ח.

הזמנות עד השעה 12:00 ביום עסקים יסופקו ללקוחה עד 3 ימי עסקים על ידי חברת המשלוחים לכתובת הרשומה בהזמנה בכל הערים הגדולות.
הזמנות שיתבצעו ביום חמישי החל משעה 12:00 ועד מוצ"ש ייחשבו כהזמנות שבוצעו ביום ראשון.
ביישובים קטנים, קיבוצים, מושבים ובישובים מרוחקים זמני האספקה הם עד 9 ימי עסקים.
שעות פעילות שירות המשלוחים 08:00-20:00.
החזרות:

הלקוחה רשאית לבטל את העסקה שבוצעה באתר בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א -1981 ("חוק הגנת הצרכן") ולקבל החזר כספי בגינו או להחליפו כנגד מוצר חלופי לפי המפורט להלן:
ביטול עסקה לאחר קבלת המשלוח אצל הלקוחה שלא עקב מוצר פגום/ קבלת מוצר שונה מהמוצר שהוזמן  - הלקוחה רשאית לבטל את העסקה בתוך 21 ימי עסקים ממועד ההזמנה ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש והוא מופיע באריזתו המקורית.
 
בעסקה שבוצעה באשראי יינתן ביטול עסקה בשיעור שלא יעלה על 5%  או  100 ש"ח
חדשים לפי הנמוך מבינהם.
אין החזר כספי על עלות משלוח - בבחירה של החזר כספי לכרטיס האשראי תנוכה עלות המשלוח מההחזר הכספי.
במקרה של פריט פגום/ אי התאמה (לקוחה קיבלה פריט שאינו הפריט אותו הזמינה) הלקוחה זכאית להחזר כספי מלא בכל סכום שהוא (כולל עלות משלוח במקרה והייתה)
וללא עמלת ביטול כחוק.
*** אין החלפות / החזרות לבגדי ים ***

*יש לוודא כי המוצר אינו היה בשימוש
והתווית המקורית והאזיקון מחוברים אליו. במקרה של נעליים יש להחזיר באריזה המקורית.
* החזר כספי יתבצע אך ורק לכרטיס האשראי או לחשבון הביט אשר איתו בוצעה ההזמנה.
* ההחזר יבוצע בתנאי העסקה – עסקה בתשלום אחד תזכה את הלקוחה בתשלום אחד ועסקת תשלומים תזכה את הלקוחה במספר תשלומים כפי שבוצעה העסקה
* החזר בגיפט קארד למימוש באתר יתקבל למייל האישי של הלקוחה איתו התבצעה העסקה. לא ניתן להמיר זיכוי שהתבצע בגיפט קארד לזיכוי לכרטיס אשראי לאחר שתמו ימי הטיפול בהזמנה.
* לא ניתן לבטל עסקת דיירקט ולכן הזיכוי הכספי במקרה זה יתבצע בהעברה בנקאית לחשבון הלקוחה תוך 14 ימי עסקים מרגע קבלת הודעת הביטול.
* לא ניתן לזכות פריט שנרכש כחלק מחליפה שלמה.
* בהתאם להנחיות משרד הבריאות – אין החזרה או החלפה לפרטי הלבשה תחתונה גרביים, גרביונים, כובעים, עגילים ובגדי ים.
  1. אדם עם מוגבלות, כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998, רשאי לבטל עסקה שביצע בתוך 4 חודשים ממועד קבלת הטובין, בכפוף לקיום שיחה בין החברה לבינו (בכלל זה גם שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית).
    החברה תהא רשאית לבקש הצגת העתק תעודה מתאימה המעידה כי הצרכן הינו אדם עם מוגבלות. האמור לעיל יחול אף לגבי "אזרח וותיק" ו/או "עולה חדש", כהגדרתם בחוק". 
נשמח לעמוד לרשותך לכל שאלה, בירור ויידוע לגבי החזרה או החלפה.
ניתן לפנות אלינו בכל אחד מהאמצעים הבאים:
*  דוא"ל: galita.customers@gmail.com
* ניתן לשלוח הודעת WhatsApp למספר 053-5279048