איך להתלבש יפה בחורף-המדריך המלא

בגדי חורף לנשים

בכל שנה החורף מגיע ודורש מכן לארגן מחדש את ארון הבגדים ולדאוג לביגוד שיחמם אתכן במזג האוויר הקר בחוץ. זה נכון שבגדי החורף צריכים קודם כל להגן מפני הגשם והקור, אך דבר זה לא חייב לבוא על חשבון הסטייל שלכן ובכמה צעדים פשוטים אפשר ליצור מלתחה מושלמת שתעזור לכן להתלבש בסטייל בחורף. במאמר הבא תמצאו טיפים איך להתלבש בסטייל בחורף ואיך לשמור על הסגנון האישי שלכן בכל מזג אוויר.

סטיילינג לחורף - טיפים

הנה כמה טיפים מועילים שיעזרו לכן להתאים לבוש לחורף מבלי לוותר על הסטייל שלכן:
  • שלוש שכבות (או שיטת הבצל) - זוהי שיטה ידועה שגם עוזרת בהגנה מפני הקור וגם מאפשרת התאמה מהירה לטמפרטורות שונות. למשל, בעת הליכה בחוץ תרצו להיות לבושות בלפחות שלוש שכבות חמות, אך כשנגיע למקום סגור ומחומם כמו המשרד או בנסיעה בתחבורה ציבורית, תרצו להוריד בקלות את השכבות העליונות.
    השכבות לא חייבות לגרום לכן להראות כאילו הוספתן כמה קילוגרמים מיותרים, כל עוד תבחרו אותן בחוכמה. חולצת בסיס דקיקה (רצוי תרמית), יכולה להיות בסיס מצוין וחם שעליו ניתן להוסיף סריג או סוודר אופנתי ומעליהם מעיל מחמם. שווה להשקיע בכמה מעילים מחמיאים שונים כדי לגוון את שכבת ההגנה השלישית מפני הקור.
  • לבדוק את מזג האוויר - זה אולי נשמע כמובן מאליו אבל זה משהו שקל לשכוח. בחורף הישראלי יש גם ימים יפים בהם אפשר לצאת מהבית בשמלה ארוכת שרוולים, גרביונים ומעיל קל וזה יראה וירגיש מושלם. חבל לסחוב אתכן לבוש למזג אוויר קר וגשום כמו צעיפים, מעיל פוך וכובע צמר בימים כאלה.
  • מעיל ארוך - כשבאמת קר בחוץ צריך מעיל שיכסה את הגוף כמו שצריך. יש היום מגוון רחב של אפשרויות יפות ומחמיאות למעילים ארוכים שהם גם חמים וגם מוסיפים סטייל לחורף. בין אם מדובר במעיל נגד גשם, מעיל פוך או מעיל צמר – חשוב להשקיע לפחות במעיל ארוך אחד איכותי שיחמם אתכם כמו שצריך בחורף קר.
  • אביזרים משלימים - כפפות וכובע הם לא רק פריטים מחממים, הם יכולים לעזור לכן להתלבש יפה בחורף. אפשר להחליף כל יום את הסגנון ולגוון את המראה של המעיל היום- יומי בעזרת אביזרים משלימים צבעוניים ומשמחים. לפעמים זה כל מה שצריך כדי לגרום לתלבושת שגרתית להראות אחרת לגמרי.
  • מגפיים – לא מדובר במגפי גומי החסינות מפני גשם, כל מגף גבוה יכול להתאים ללבוש החורף שלך, להוסיף סטייל ולשמור על חום גופך בו זמנית.
  • צעיפים - צעיף זו דרך קלה ובטוחה להכניס קצת צבע לתלבושת החורף הרגילה. צעיף יפה  יכול להחליף שרשרת ולתת את אותו אפקט. ניתן לקשור את הצעיף בצורות מגניבות שונות, לשחק עם גדלים שונים של צעיפים וכמובן עם כמה צבעים, טקסטורות והדפסים.
  • לא לפחד מצבעים - נשים שיודעות איך מתלבשים בסטייל לא מפחדות מקצת צבע בבגדים. אחת הטעויות העיקריות שנשים עושות כשהן מנסות להתלבש יפה בחורף, היא בחירת צבעים ניטרליים ומשעממים. מעיל איכותי בצבע מיוחד יכול לעשות חשק לצאת החוצה גם כשקר. אפשר לשלב צבע בכל אחד מהפריטים ליצירת לבוש חורפי בסטייל – מהנעליים על הרגליים ועד לכובע שעל הראש.
  • פריטים של קיץ במסווה של חורף - בחורף לא חייבים להזניח את החלק הקיצי של ארון הבגדים. אפשר ללבוש שמלה קצרה עם חולצת גולף מתחת, לשלב גרביונים ומגפיים וליצור מראה חמוד ואופנתי. גם חצאית יכולה ללכת נהדר עם סוודר או סריג מחמם, כל עוד לובשים אותו בתוך החצאית למראה מחמיא ומחוטב יותר.
  • בלייזר - הפריט שמומלץ שיהיה בכל ארון הוא הבלייזר (ז'קט), הוא משדרג כל מראה והופעה. מומלץ להצטייד לפחות באחד כזה בצבע ניטרלי כמו אפור או שחור. אפשר לשלב אותו מעל מראה השכבות של חולצה מכופתרת וסוודר או מעל שמלה, חולצה, סריג וכדומה. בלייזר עבה ומחמם יכול גם להחליף את המעיל שלעיתים מסרבל את המראה. מומלץ לבחור בבלייזר בעל תפרים מתכנסים באזור המותניים ובכך להדגיש המותניים. בניגוד למה שחושבים, בלייזר לא מייצר רק מראה אלגנטי ורציני, אלא גם יכול להשתלב במראה וספורטיבי.


איך להתלבש בחורף – טיפים להצרת היקפים

בגדי חורף עבים לא מחמיאים כל כך לגזרה ולפעמים היא נאבדת לה בתוך ים השכבות והעטיפות. להתלבש בסטייל בחורף לא מחייב לוותר על הנראות החיצונית ולהסתיר את גזרת הגוף. ניתן בקלות למצוא דרכים להדגיש אותה גם בלבוש חם. למשל, לחגור חגורה בקו המותן מעל טוניקה חמה שתדגיש את הקימורים הטבעיים של הגוף או ללבוש טייץ חם וצמוד שמחמיא ומדגיש את הרגליים.

גליתה – ביגוד חורף

אצלנו בגליתה, תוכלי להנות מרכישה מקוונת של מגוון רחב של ביגוד חורף בסטייל. אצלנו תוכלי להנות מפריטי לבוש שיחממו אותך בימי החורף הקרים, מבלי שתוותרי על הסטייל שלך.