מה לובשים לחתונה 2023? – המדריך המלא

עונת החתונות בפתח! התרגשות גדולה מלווה את תקופה זו במיוחד שמדובר בחתונות ובאירועים משמחים של אנשים קרובים. אחת ההכנות המרכזיות ליום האירוע היא בחירת הלבוש. השאלה מה ללבוש לאירוע?

עולה כבר בשלב ההכרזה הראשונית על האירוע וזאת מהסיבה שהלבוש לאירוע ייזכר למשך שנים רבות בתמונות שינציחו את האירוע. באתרי האינטרנט ובחנויות הבגדים קיימות אלפי אפשרויות אשר יכולות ליצור סחרור ובלבול אצל נשים רבות אך בסופו של דבר יאפשרו לכל אחת למצוא את המראה המחמיא ביותר בשבילה.

איך לבחור לבוש לאירועים?

בין אם זאת חתונה של חבר ובין אם זאת חתונה של בן משפחה, מה ללבוש לחתונה? היא שאלה שתמיד מעסיקה את האורחים במשך ימים רבים לפני המאורע ולפעמים אפילו מטשטשת את ההתרגשות וגורמת ללחץ. על מנת למנוע את הלחץ, ההתלבטויות הרבות והשעות הארוכות של החשיבה ישנם מספר כללים פשוטים שבעזרתם ניתן ליצור לוק נוצץ בקלות.
  1. סוג האירוע- ישנו מגוון רחב של אירועים, חתונת צהרים על חוף הים, בת מצווה בערב באולם קטן, ברית בבוקר בחצר הבית, חתונה באולם אירועים מפואר ועוד. לכל סוג של אירוע מתאים סגנון אחר של לבוש. 
  2. נוחות- לכל סוגי האירועים יש לבחור לבוש נוח. אירועים בדרך כלל אורכים מספר שעות וכוללים עמידה וריקודים לפרקי זמן מסוימים. לכן, על הבגד להיות מספיק נוח בשביל לא לייצור מגבלה בתנועה ולאפשר את החגיגה שלשמה מתכנסים.
  3. התאמה למזג אוויר- על הלבוש להתאים למזג האוויר הצפוי באירוע. אם האירוע הוא אירוע קיץ, הלבוש יהיה קצר וקליל ככל הניתן, ובמידה והאירוע במקום סגור וממוזג ניתן ללבוש שמלות ארוכות וכבדות יותר לנשים וחליפות לגברים. 
  4. קירבה לבעל השמחה- סגנון הלבוש מושפע גם ממידת הקירבה לבעל השמחה. כלומר, אופן הלבוש לחתונה של אחות יהיה שונה מאופן הלבוש לחתונה של חברה מהעבודה. ככל שבעל השמחה קרוב יותר יהיה נעים ומתאים יותר להתלבש בצורה חגיגית ומפוארת יותר. כמו כן, סביבת המוזמנים לאירוע משפיעה גם כן. 
    באירוע שבו מגיעים כל העמיתים לעבודה סגנון הלבוש יהיה מאופק יותר מאירוע בו נמצאות כל החברות הכי טובות. 
  5. התאמה אישית- הלבוש הינו אחד הגורמים המרכזים המשפיעים על הביטחון העצמי. הפרמטר החשוב ביותר בבחירת בגד לחתונה הוא התחושה האישית, ההרגשה שהבגד נותן- הביטחון שהוא מקנה. לא כל סוגי הגזרות מתאימות לכל הנשים ולכן, חשוב לבחור בגד בעל גזרה מחמיאה לגוף וצבעים שמתאימים לצבעי הגוף שיצרו את הלוק המדויק והיפה ביותר.

הטרנדיים החמים של לבוש לחתונה 2023

  1. נצנצים- בכמויות גדולות! שמלות מנצנצות תופסות את החלק הגדול ביותר בטרנדים של לבוש לאירועים בשנת 2023. לאור כך שהשמלות המנצנצות יכולות להיות בכל הצבעים ובכל הגזרות כל אחת יכולה להתחבר לטרנד זה ולמצוא את השמלה המתאימה לה. שמלות מנצנצות תופסות את תשומת הלב, בולטות לעין ויוצרות חגיגיות קלאסית המשולבת בקריצה צעירה. 
  2. סטים- את השמלות הקלאסיות ששלטו בתחום האירועים עד היום מחליפים לאט לאט הסטים. סט הכולל טופ ומכנסיים או טופ וחצאית המשתלבים במדויק אחד עם השני בצבע, בבד ובגזרה יוצרים מראה מעניין, מיוחד ומגוון. הסטים מתאימים לכל צורת גוף לאור המגוון הרחב של הגזרות הקיימות לכל חלק עליון ולכל חלק תחתון.
  3. חיתוכים ואי-סימטריה- שמלות בעלות סיומות לא ישרות וחיתוכים בצורות שונות ובמיקומים מיוחדים יוצרים מגוון גדול יותר של שמלות, גורמים להדגשה והבלטה של אזורים שונים בגוף שבגזרות הקלאסיות לא באים לידי ביטוי. 

גליתה- חיים ונושמים אופנה

לבוש לאירועים הוא חגיגי וכיף, גורם לכל אחת להרגיש טוב עם עצמה ולהיות מלאת ביטחון. כמו כן, בבחירת לבוש לאירוע חשוב לזכור להתאים את הלבוש למזג האויר, לסוג האירוע ולמידת הקרבה לבעל השמחה על מנת לקבל תוצאה מיטבית.

גליתה הינו מותג אופנה הקיים מעל לעשר שנים ובעל חנות אינטרנטית נגישה ונוחה לשימוש. הייחודיות של גליתה היא האופנה המהירה והלא מתפשרת, צוות המעצבות בראשות גלית שואבות השראה מהטרנדים החמים בעולם ומביאות אותם לישראל. לגליתה קולקציית ערב מוקפדת, מדויקת ועשירה הכוללת עשרות פריטים לאירועים.

למציאת הלבוש המתאים בדיוק בשבילך לאירוע הקרוב את מוזמנת להסתכל אצלנו באתר האינטרנט. לכל התייעצות או שאלה ניתן לפנות אלינו בהודעת WhatsApp במספר הבא: 053-5279048