מה ללבוש לאירוע צהריים? – המלצות וטיפים

לבוש לחתונת שישי צהריים

אחד הטרנדים שתופסים תאוצה בתחום האירועים והחתונות הינו אירועי צהרים. חתונת שישי צהרים היא חתונה מיוחדת ושונה באופייה. האווירה של יום שישי מוסיפה לאווירה החגיגית של האירוע, האורחים מגיעים רעננים ולא תשושים לאחר יום עבודה ואור היום מוסיף אנרגיות ושמחה לכלל המשתתפים.

החתן והכלה מתכננים את כל האירוע בהתאם למועד שנקבע, סידורי הפרחים צבעוניים, החופה בשטח פתוח מקבלת אור שמש שיוצר לה מראה קליל ונינוח והמקום כולו מואר בצורה טבעית. לאורחים בחתונות מסוג זה נשאר רק להתאים את עצמם לאווירה, ואז עולה השאלה מה לובשים לחתונת צהריים?

חתונת צהריים- לבוש

בנושא לבוש לחתונת צהריים אין קוד לבוש אחיד מוגדר אך ישנם מספר כללים בסיסים שהפכו מקובלים עם הזמן. 
  1. צבע הבגד- בגד לחתונת צהריים צריך להיות בגד צבעוני ובולט. אור השמש בחתונת צהרים יוצר אנרגיות ושמחה הבאות לידי ביטוי לא רק באווירה, אלא גם בלבוש של כלל משתתפי החתונה. הצבעים המומלצים הינם צבעי פסטל שיקים, שנעימים לעין ויוצרים עניין. 
  2. נעלים- למרות שהקונספט של אירוע צהרים יוצר קלילות ומוריד את רמת הרשמיות, עדיין מומלץ להגיע בנעלי עקב אלגנטיות ולא בכפכפים או סנדלים שטוחות. עם זאת נעלי העקב הקלאסיות יכולות להתחלף בסנדלי עקב או בעקב נמוך אשר מאזן את רמת האלגנטיות הגבוהה.
  3. בד הבגד- לאור כך שבישראל שעות הצהריים מאופיינות בטמפרטורות גבוהות ברוב ימות השנה, הבד ממנו הבגד עשוי חייב להיות אוורירי ונעים, כמו בד משי או סטאן. בגד לחתונה בצהריים צריך להיות קליל ולאפשר נוחות ברחבת הריקודים גם כאשר השמש קופחת.
  4. סוג הבגד- לחתונת צהרים יש להתאים בגד קליל וכיפי אך גם אלגנטי מספיק. לנשים, שילוב זה כולל שמלות וחצאיות קצרות או ארוכות מבדים נעימים וקלילים שלא גורמים למראה להיות מוקפד מידיי. 
  5. אקססוריז- יתקבלו בברכה לנשים ולגברים כאחד. אקססוריז קיציים כגון, משקפי שמש וכובעים משדרגים את הלוק ועוזרים לייצור את השילוב בין אלגנטיות לקלילות הנדרש בלוק לאירוע צהרים.

שמלה לחתונת שישי צהריים – מה לבחור?

כשחושבים על מה לובשים לאירוע צהריים עולות הרבה אפשרויות. בין האפשרויות קיימות שמלות, חצאיות, אוברולים ועוד.

אבל לא מספיק לבחור את סוג הבגד, יש לשים דגש על ההדפס שתופס את מירב תשומת הלב ויוצר את השוני העיקרי בין שמלה לחתונת צהריים לבין שמלה לחתונת ערב רגילה.

הדפסים מומלצים לאירועי צהריים הינם:

  • הדפסים בוטניים- כוללים הדפסי פרחים בכל הגדלים, ענפים ועצים טרופיים. הדפסים אלו יוצרים מראה נינוח המשדר חופש.
  • הדפסי פייזלי- פייזלי זוהי תבנית הכוללת ציורי טיפה כפופה מעט בשילוב פרחים וצמחייה. הדפס זה יוצר מראה מעניין באווירה רגועה.
  • הדפסים גיאומטריים- כוללים שילוב של צורות גיאומטריות בצבעים משתנים. הדפסים אלו מושכים את העין ויוצרים לוק שמח וצבעוני.
  • הדפסי חיות- מנומר בכל צבעיו והדפסים אחרים מעולם החיי, מתקבלים בצורה טובה באירועי צהריים, אשר גורמים להם להיות לא מתאמצים אך אלגנטיים בו זמנית.

חתונה בשישי בצהריים מה ללבוש- גברים

לא רק לנשים קיים שוני בלבוש בין אירועי צהריים לאירועי ערב, גם אצל הגברים מועד האירוע משפיע על הלוק.

  1. חולצה- החולצה צריכה להישאר חולצה מכופתרת אך יכולה להתחלף בשרוולים קצרים. צבע החולצה צריך להתאים לאווירת שישי בצהריים ולכן עליו להיות צבעוני מעט ולכלול צבעים מעניינים יותר מהצבעים הרשמיים הרגילים- לבן, כחול ואפור.
  2. מכנסיים- על המכנסיים להיות נוחים, מבד מאוורר ונושם כמו פשתן. כמו כן, מכנסיים קצרים יכולים להתאים לאירוע צהריים בשילוב חולצה אלגנטית יותר. 
  3. נעליים- בחתונת צהריים מומלץ להחליף את נעלי העור הרשמיות בנעלי מוקסין מבד או בנעלי שרוכים בסגנון סינקרס על מנת לשמור על מראה נינוח ולא מתאמץ.

חתונת שישי צהריים - מה ללבוש? - גליתה.

לסיכום, בחתונת שישי צהריים אור השמש ואווירת סוף השבוע משפיעים על כלל הבחירות של החתן והכלה בתכנון החתונה ועל לבוש כלל האורחים ביום החתונה. קיימות אין ספור אפשרויות ללוקים מלאי סטייל לאירועים מסוג זה, החל משמלות קצרות בהדפסים בוטניים ועד אוברולים קלילים בצבעי פסטל בהירים.

גליתה הינו מותג אופנה הקיים למעלה מעשור אשר נולד מתוך הצורך של קהל הנשים בישראל לאופנה טרנדית, ייחודית וצעירה במחירים מסחריים. כיום, גילתה מונה 200 אלף חברות מועדון הבוחרות פעם אחר פעם בעיצוביה המיוחדים של גליתה.

בואי להסתכל אצלנו באתר ותמצאי את הלוק המדויק ביותר בשבילך לכל סוג אירוע. לכל התייעצות ושאלה שירות הלקוחות שלנו זמין עבורך בהודעת WhatsApp במספר הטלפון 053-5279048.