לוקים יפים לקיץ- אאוטפיטים לנערות

פירות הקיץ מתחילים להבשיל, הגלידות ממלאות את המקררים ויותר ויותר אנשים הולכים לנוח בחוף הים, כל אלו הם סימנים לכך שקיץ 2023 כבר בפתח!

מזג האויר מתחמם ואיתו הבגדים הקצרים מתחילים למלא את המדפים בחנויות הבגדים. החופש הגדול מתקרב וזה אומר שנגמרה התקופה של התלבושת האחידה וכל יום על הנערות להתאים לוק קיצי מאפס.

לוקים לקיץ יכולים להיות קלים לבנייה בעקבות הפשטות שכוללת מעט שכבות, אבל לפעמים גם עלולים להיות פשוטים מידי ומשעממים. על מנת ליצור לוקים יפים לקיץ ניתן להיעזר במספר כללים פשוטים שמוסיפים סטייל לכל לוק.

לוקים לקיץ לנערות

בבניית אאוטפיטים לקיץ לנערות ישנם מספר דגשים שהקפדה עליהם תבטיח לוקים מלאי סטייל:
  1. צבעים- עונת הקיץ מאופיינת באווירה שמחה הנובעת מהשמש השוטפת את הרחובות, לכן צבעי קיץ שמחים בגוונים בהירים או צבעי פסטל הינם הצבעים המתאימים ביותר ללוקים קיציים.
    צבעים אלו מושכים את העין, משדרים אנרגיות ומתאימים במיוחד לאווירת החופש הגדול.
  2. אקססוריז- בשונה מעונת החורף שבה תחום האקססוריז כולל בעיקר צעיפים, כפפות וכובעי צמר, בעונת הקיץ תחום זה כולל שרשראות בולטות, כובעי קש שיקים ומשקפי שמש אופנתיים.
    אקססוריז יכולים להפוך כל לוק פשוט למעניין, צבעוני ומיוחד ומאפשר לאותם פריטי לבוש להיראות שונים בכל לוק. 
  3. נעלים- לאור כך שהקיץ מתאפיין במכנסים קצרים ושמלות קצרות, לפעמים נראה שהלוק נגמר באזור הברכיים. על מנת להשלים את הלוק, מומלץ לנעול נעליים עם מאפיין מיוחד ובולט לעין כמו צבעוניות, קשירות שמטפסות לאורך השוק או קישוטים בולטים אחרים. על ידי כך, אזור הרגליים נשאר מחובר ללוק הכולל ומתווסף עוד עניין למראה.
  4. משקפי שמש- חוץ מהחשיבות הבריאותית הגדולה הקיימת בעטיית משקפי שמש בחשיפה לשמש החזקה של עונת הקיץ, ישנה חשיבות אופנתית גדולה. משקפי השמש בולטים מאוד בלוק הכולל לאור מיקומם במרכז הפנים. 
    כיום בשוק קיימים עשרות סוגים של משקפי שמש בעלי גזרות, צבעים וגדלים שונים אשר מאפשרים התאמה לכל אחת.
  5. שמלות- עונת הקיץ היא העונה האידיאלית לשמלות, הן קלילות, מאווררות ונעימות על הגוף בימים חמים. לנערות שמלות יכולות להיות פתרון מעולה ליצירת לוק יפה ללא התאמצות. שמלה משלימה את הלוק בפריט בודד.
    לכן, כאשר אין זמן להתלבט בבחירת הבגדים ניתן להשתמש בשמלה בשילוב נעליים פשוטות שלא יגנבו את תשומת הלב ועדיין יצרו מראה אופנתי ומיוחד.
  6. התבטאות אישית- בזמן שבימי בית הספר התלבושת האחידה מגבילה את היכולת של כל נערה להתבטא בצורה מלאה בלבוש שלה, החופש הגדול נותן מרחב וזמן לכל נערה לנסות את האאוטפיטים המיוחדים ביותר שלה. ההתבטאות האישית של הנערה בלוק יוצר את היופי שבו.
    לבוש הינו דרך מעולה להציג את הפנימיות היפה כלפי חוץ ולכן, כל לוק אשר יכלול בתוכו את אופי הנערה, את הדברים שהיא אוהבת בעצמה והצבעים שעושים לה טוב, יהיה לוק יפה.

גליתה- אופנה לצעירות מלאות סטייל

עונת הקיץ היא עונה בעלת מאפיינים של שמחה, חופש ורגיעה. מאפיינים אלו באים לידי ביטוי בבגדים, במיוחד אצל נערות אשר נמצאות בחודשים אלו בחופש הגדול. לוקים יפים לקיץ תלויים במספר גורמים אשר עבודה על-פיהם מבטיחה לוק מלא בסטייל.

גליתה הינו מותג אופנה לנשים הקיים למעלה מ-10 שנים. צוות המעצבות של גליתה שואבות השראה מכל הטרנדים החמים בעולם ומביאות אותם לישראל. לגליתה חנות אינטרנטית נגישה הכוללת מגוון ענק של בגדי קיץ לנשים ולנערות.

בואי להסתכל אצלנו בחנות האינטרנטית ותמצאי את הפריטים שיהפכו כל לוק פשוט ללוק קיצי זוהר. לכל התייעצות או שאלה ניתן לפנות אלינו בהודעתWhatsApp במספר הבא: 053-5279048